Sjuk..

Jaa. Kände mej lite "krasslig" imorse, så jag fick stanna hemma.. Ärligt talat det är så shöönt att slippa skolan... Känner ingen mening med att gå dit längre. Men nej, jag skolkar inte! Ska köra en mys-dag idag och linda in mej i en filt och se på Lejon Kungen 1. :D Så blir det även att spana in några mini-laptops. :D Har bestämt mej för att spara lite pengar (+det är ju jul snart! :D) Och köpa en mini-laptop och en Canon Ixus kamera. :D Jag har ju nog en systemkamera men den är väldans jobbig att släpa med sig överallt, så då behöver jag bara använda den när jag skoa fota lite mera "på riktigt". :D OCh mini-laptoppen skulle bli min "blogg-dator" och en sån som jag kan ha med mej överallt, för att släpa på den laptop jag redan har skulle typ ta livet av min axel. :D Så det är mitt lilla projket nu. :D
Här kommer bilder på den kamera jag vill ha. Men har problem med färgen.
Ska den vara:

Svart?

Eller orange?!
Vad tycker ni?! :D


Anonym

orange!! lite mer ovanligt!!!

2010-09-21 @ 14:41:13
URL: http://mynameispippa.blogg.se/
Zumbaboi

Tycker jag oxå! :D

2010-09-21 @ 16:47:46
Anonym

Svart, kära vän!

2010-09-25 @ 20:37:47
Zumbaboi

1. Vore trevligt att veta vem due?! ;DD

2. Jaa joo, den e ju snygg, men orange är ju lite mer zumbaboi staajl. ;D

2010-09-25 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback