"Prövar" :D

Sheeenaaa. :D

Det här är egentligen bara ett "test inlägg" typ men aah, whatevaah..

Jag är då Zumba Boi, elr jag har ju ofc ett riktigt namn men det blir ju lite tråkigt om jag säger dee så ni kära läsare får nöja er med att kalla mej Zumba Boi elr J.. :D Jag är ju då en fjortis-kille på 14 år *big surprise* från (Finland) och det här ska bli min lilla fjortis-blogg. :D Kanske det kmr lite seriösa grejjer här oxå men aaah vi får se. :D Bloggen kmr ändras ganska så mkt snaart, kan vi ju hoppas iaf, det lär ju gå lite små trögt här i början men bättre ska det väl bli. :D Det får vara allt i test inlägget..

Chachaa :D

Fotad av min kära vän R. Junell. :D
Ehe, Jaa det är väl jag då. ;)


JJJEEN1E

hihihihihihi. va kuuul :DDD

2010-09-12 @ 10:52:29
JOHANA

HEJ JOHANEz

2010-09-13 @ 19:57:57
Zumbaboi

Hejää :D

2010-09-14 @ 20:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback