...

Asså haha, orkar inte blogga idag heller. :D Dock lite ironiskt att jag skriver det här.. Men SOOO?! :D Nåå iaf. Ngt litet kan jag skriva om vad jag sysslat med idag, förutom typ dött i skolan.. :b Nåå, jag drog iväg med mina polare P & K till det där stället som hästshejjer brukar hålla till på. Dom skulle måla en stock gröön för att sen fixa det så det ska se ut som en krokodil.. :D Orkar inte säga mer om det, anat en jag stod ju schelvklart för underhållningen så länge shejjerna jobbade, och som feminist säger jag MERA JOBB ÅT KVINNORNA. :D Haha men aah. Orkar inte lägga hit några bilder från idag heller. :D Som bäst glor jag på "House! :D
Det var allt tänkte lägga in en låttext här oxå men det får vänta tills nån annan dag. :)
ciao


Camou

HALLO DÄR!! P HADE INGENTING MED DET DÄR ATT GÖRA!!



DET ÄR MIIIIIIIIIIIIN KROKODILSTOCK o_O.



/R ;)

2010-09-20 @ 19:02:29
URL: http://stockholm-syndromed.blogspot.com
Zumbaboi

OJJ! Gaad, det ska stå R och inte P, det är bara gammal vana att skriva P och K.. ;DD Men Glöm P och sätt in R i huvet ist! :D

2010-09-20 @ 19:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback