...

Orkar inte blogga idag.. ;D Såå tjaa, vet inte vad jag ska blogga om, var ju på "sursik" igår, de va aas kalas. :D Lite mera folk kunde det dock varit, men det gick endå. :D Dansade typ hela kvällen. (Y) Dansade även i torsdas (zumba då ofc. men det räknas nog som att dansa) :D ska även å dansa ikv, och imr. ;D Soo My Staajl. :D Som ni kanske har märkt så dansar jag zumba. :D Där av namnet zumbaboi. :D Om jag inte sagt det tidigare så vet ni det nu iaf. :b Tjaa, bara så ni vet Kissies blogg är underhållning på hög nivå!! haha :D Tycker dock att allt det där med Amir börjar bli lite uttjatat.. Men men, nu ska jag stänga in mina känslor i en liten låda och lyssna på musik <3. :D Tyvärr ingen bild på mej idag. ;DD

Ciao


Jaffa

hahah ja blir glaa' åv tin blogg :D

2010-09-18 @ 21:52:19
URL: http://jenniferlinneaz.blogspot.com
Zumbaboi

Så bra. :D Det är ju lite de som é meningen. ;D

2010-09-19 @ 12:42:32
johana

PAHAHAH, kissies blogg ♥

2010-09-20 @ 19:41:06
Zumbaboi

Schelvklart! :D

2010-09-21 @ 14:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback