Eeh...

Asså, AAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
Jag är trött (A).. Idag har jag konstaterat att skolan suger, förutom min "bästis" N. Då. Haha :D Funderar lite vad jag ska börja lägga upp här på bloggen, tydligen alla jag umgås är helt emot att jag lägger bilder på dom, ta inte illa upp ifall nån av mina vanliga anhängare (A) läser detta, men jag tycker det är lite löjligt, jag menar vem bryr sig egentligen?! Klart det är bara vad jag tycker men... Jaa bäst att bara vara tyst men bilder på mej sj. får jag ju lägga hur mkt jag vill, och tur är väl det (även om jag inte gillar mej sj. :b) Såå fotade lite med R. idag kmr antagligen en liten bild elr 2 hit. :D Tjaa det var väl allt jag hade på mitt lilla hjärta idaag, usch dag imr, vill inte ha husa.. :b
Bilderna:
Facebook grejj.. :D
Facebook grejj. :D Tyvärr fattas 2 namn, bilden fotad av R.

Esplanaden <3
Haha, jaa jag då. :p Esplanaden <3 :D Fotad av R.


Camou

Du blir ju så illa tvungen att anlita mig som personlig fotograf snart ;).



/R



Btw. Har ny blogadress, vilket du antagligen lägger märke till.

2010-09-18 @ 16:00:27
URL: http://stockholm-syndromed.blogspot.com
Zumbaboi

Schelvklart. :D Bara jag kmr i zumba-form ska du va beredd på att fota mej en heel del. :D

2010-09-19 @ 12:44:34
Lina&Emilia

du glömd ju bort mig å emilia :(( :D

2010-09-28 @ 18:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback