YEAH!

Gissa vem som har humöret på topp just nu?!
Yepp, It's Zumbaboi! :D Kom nyss hem från dagens zumba som var såå BRA! Trots att jag blev tvungen att åka hem sista timmen i skolan idag för att jag mådde illa.. (A) Sen glodde jag Camp Rock (Y) och Sov typ några timmar.. O sen blev det dax för Zumba, mådde inte bra då heller och kändes som om jag hade feber, men de jag inte vet lider jag inte av! ;D (A) Imr blir det ngt så skojjit som MATTEPROV <3 yeah.. -.- Kan typ ingenting, men jag är ju brunette nu så jag är väl smartare då oxå, right?! ;D Haha neej men vi får se hur det går.. Blev dock SUR idag, snackade med klassföreståndaren om jag kunde få vara borta typ 2 timmar på Lörda (vet det är HELT IDIOTISKT att vi måste gå i skolan på en lördag. -.-) För jag har ju zumba 11-12.. Men nehej det fick jag inte.. -.- Så nu får jag bara dansa 2 ggr denna vecka. -.- SÅÅ TASKIT! Menmen, blir väl att slänga ihop ngt eget här hemma då ist. :D Nu som bäst sitter jag och myser (= Lyssnar på Jonas Brothers) ;DD
JAG VILL HA EN ONEPIECE JUMP IN!!!
tyvärr ingen bild på mejj idag.. :b



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback