ehehe.. :P

SOO SOORRY.. :D
Vet att jag har varit BRUTALT dålig på att blogga den senaste tiden. :// Men ska försöka ändra på det. :D

Inte mkt har hänt den senaste tiden.. Igår var min fjortis-boi kompis "B" här. :D Hehe har dock ingenaning om

vad vi gjorde..? Rent tekniskt ingenting då asså. :P Har dock shoppat en ultra-mys vinter jacka men en såndär

snygg päls grejj på huvan, Soo zumbaboi stajl :D Ska se om jag får hit en bild på den snaart. :D Today har jag

trögat i skolan. :D på "Husa" (Huslig Ekonomi) skulle jag och "S" baka Chocolate Cheesecake Muffins. :D AHAHAHA
xD Det gick verkligen inte bra! Haha xD Elr nej det gick nog bra, om man bortser från att vi råkade lägga lite för

mkt av vissa ingredienser i smeten och när vi skulle hälla upp smeten i muffinsformar råkade typ nästan alla

kollapsa (A) så då blev det att sätta dubbla formar.. :D Men annars gick det helt bra, dom är dock kanske inte

väärldens godasten, men fullt ätbara. ;D Tänkte lägga hit en bild på dom oxå, men blir inge med det.. Borde ha ett
inlägg med bara bilder. ;)) Imr så har vi dagsverk från skolan. :D Det betyder att vi ska jobba någonstans och

tjäna ihop minst 12 euro till välgörenhet. :) Själv ska jag jobba på en klädbutik här i staden. ;D Soo Zumbaboi

Staajl. ;D Dock har jag en läsrapport på två böcker som ska in på tisda nästa vecka, och jag har inte börjat läsa

ennu (A) :P OCH finska prov på måndag.. -.- borde börja plugga på det NUUH! Men orka.. :P Nu ska jag checka så
jag hittar alla kläder jag ska ha på mejj imr (A) Kanske jag slänger in en het bild på mejj omr hur jag såg ut. ;D Och som plåster (<3) på såren slänger jag in en het bild på mejj idag oxå. ;)



Hehe So Fjortis. :D
Hehe, I'm Soo Fjortiz! ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback